Sunday, March 24, 2013

bekas banduan hati ~

bismillah..

pernah buat salah ? pernah buat dosa ? (1)

anda bekas banduan penjara hati ? bekas pecinta hebat ? wow...

adoi...tak paham ka ? alaaahai...hampa nie pernah ka buat benda yang tak elok dan terpenjara dalam titik2 hitam yang kita create sendiri tu ? eh ayat berbunga lagi...adoi..i mean..haaaa...macam kat atas tu...soalan (1) tu ^_^' senang !

takpa..jangan risau...semua orang pernah buat salah kan ? dan tak semestinya orang yang "poyo" cakap tak pernah buat salah tu (kecuali nabi) takkan mustahil nak buat jahat jugakkan ? maksud alang yang pandai hukum2 orang sesuka hati ni....*macam maksum

selalunya orang yang dah berubah jadi baik nie dia ada pengalaman jadi jahat sebelum tu dan dia dah merasa dan dia dah bertaubat dan dia dah menyesal,yang risau sekarang ni,yang pandai cakap suruh orang berubah dan judge org merata,tapi dia tak merasa lagi jadi jahat..takut2 dia yang over dari org yg pernah buat salah yang dia duk tuduh pelik2 tu nanti, :)

hidup ni macam hukum karma la..weh2..jangan ingat alang sesat pulak..tak...konsep dia lebih kurang macam tu...benda baik di balas baik lah...benda jahat di balas jahat...dalam islam semua tu dah ada...sapa yg buat baik dapat pahala dan insyallah akan dapat benda baik..dan pasangan yang baik...takkan al-quran nak mohong kan ??? 

toksah dok mohong,al-quran memang tak pernah mohong ok ? fullstop... :)



wahai blogger2 dan pembaca2 yang disayangi sekalian..please..pray for me ya..moga Allah bagi kekuatan pada kita semua untuk buat amalan yang berterusan dan tetapkan hati kita dan tak lancar mulut nak kata kat orang....nauzubillahminzalik.. :)





sat2..tolong doakan sekali final exam alang ya :)

1 comment:

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...