Monday, January 30, 2012

festival aurat

bismillahrihomanirohim.. ^^



erk =.='..kesianlaaa alng tengok blog alng nie..dah bersawang tak terjaga dalm 3,4 hari ni...kesian blog cheq...

soryla....sibuk....assigment cam ni
kertas assigment yang disusun secara memanjang --->  l=l=l=l=l=l=l=l=l=l


ok...alang sebenarnya nak tunjuk kat korang satu video yang alang pertaruhkan untuk festival aurat dekat kolej kediaman alang yang tercinta nie ..(sangat)

alang dapat inspirasi dari video cik beah untuk buat video secara doodle...dan alang buat halai balai ja (cincai)
sebab sibuk kan..janji masuk..hehe..

lepas tu alang pinjam sat watak miss kay dekat dalam video cik beah osem tu..kalau korang nak tengok video2 cik beah tu korang pi kat youtube dan search 'cik beah osem' mesti ada video dia yang ternyata memang osem ! huh !
alang nak lukis karakter sendiri..tapi tak sempat..so..pinjam lah sat miss kay tu cik beah tu....

semoga bermanfaat :)

2 comments:

  1. huu ... :D nice entri .. jgn lupa singgah kat tempat sy plak :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...